Inschrijving
Wanneer gaat de inschrijving voor de Business Walk open?
De inschrijving voor de Business Walk gaat op 17 februari 2025 om 09.00 uur open.
Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit 8 september 2025, of eerder als we uitverkocht zijn.
Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 personen.
Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.
Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven, zolang de inschrijving open is. Ook dat team mag je aanvullen met relaties, vrienden en bekenden. Geen probleem.
Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Hoe meer teams, hoe hoger de korting. De staffelkorting geldt ook wanneer je teams voor verschillende categorieën en afstanden met elkaar combineert. Let op, de korting wordt per bestelling berekend.
Bij afname van 5 t/m 9 teams = 5% korting
Bij afname van 10 t/m 14 teams = 10% korting
Bij afname van 15 teams of meer = 15% korting
Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, dat is niet per se nodig. Je kan jouw tickets later toewijzen vanuit jouw dashboard.
Het is, gelet op de veiligheid tijdens het evenement, verplicht dat uiterlijk 1 dag voor het evenement alle tickets zijn toegewezen in jouw dashboard.
Als je kiest om de stempelkaarten op te laten sturen naar ‘Adres deelnemer’, zorg er dan voor dat de tickets uiterlijk 11 augustus 2025 zijn toegewezen. Wijs je ze later toe, dan worden de stempelkaarten in losse enveloppen naar jullie factuuradres gestuurd.
Als je later dan de uiterste wijzigingsdatum 11 augustus 2025 hebt ingeschreven, is het aan te raden om de tickets direct toe te wijzen.
In verband met het bestellen van de stempelkaarten is wijzigen of tickets toewijzen tijdelijk niet mogelijk van 12 augustus t/m 9 september 2025. Vanaf 10 september 2025 kan je jouw tickets weer beheren.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?Open jouw dashboard, deel de registratielink om jouw teamleden een ticket te laten claimen.
Óf open de resterende tickets en kies daar per ticket voor: een deelnemer uitnodigen, een unieke registratielink delen of zelf handmatig gegevens invullen.
Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?De uiterste wijzigingsdatum is 11 augustus 2025.
In verband met het bestellen van de stempelkaarten is wijzigen of tickets toewijzen tijdelijk niet mogelijk van 12 augustus t/m 9 september 2025. Vanaf 10 september 2025 kan je jouw tickets weer beheren. Deze wijzigingen worden niet meer meegenomen in de bestelling, maar later wel in de Le Champion app.
Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?Open jouw dashboard, open betreffend ticket en kies bij ‘Gegevens bekijken’ voor ‘Gegevens wijzigen’ om het mailadres aan te passen.
Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?Open jouw dashboard, open betreffend ticket en kies bij ‘Gegevens bekijken’ voor ‘Gegevens wijzigen’ om het mailadres aan te passen.
Factuur/Betaalmogelijkheid
Hoe kan ik mijn Business teams op factuur betalen?Kies tijdens de inschrijving voor ‘Plaats bestelling als bedrijf’ om op factuur te betalen.
Waar kan ik mijn factuur terugvinden en hoe betaal ik deze?De factuur kan je terugvinden in jouw dashboard. Je kunt het bedrag overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betalingskenmerk van Mollie Payments (RF….).
De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie Payments betaald zonder vermelding van het Betalingskenmerk (RF….). In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch bij jullie terug. Je dient de factuur opnieuw over te maken.
Let op! Maak een aparte overschrijving voor elke bestelling, naar het IBAN van Stichting Mollie Payments onder vermelding van het Betalingskenmerk. Jouw betaling kan alleen worden verwerkt als de betalingsinstructies worden gevolgd.
Open jouw dashboard en open betreffende factuur voor de 'Betalingsinstructie' (onderaan de factuur).
Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder (het juiste) Betalingskenmerk. Zie de informatie hierboven.
Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?Open jouw dashboard, open betreffende factuur en kies bij 'Factuur' voor ‘Wijzigen’. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden met de button ‘Factuur downloaden’.
Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Stempelkaarten
Waar worden de Business startbewijzen bezorgd?Tijdens de inschrijving kies je voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’.
Wanneer je kiest voor 'Factuuradres' ontvang je het businesspakket op het factuuradres. Let op! Je dient het factuuradres bij de betaalstap in te vullen. Dit mag géén postbus adres zijn.
Wanneer je kiest voor 'Adres deelnemer', ontvangt elke deelnemer het startbewijs op het persoonlijke opgegeven adres. De adressen van de deelnemers dienen voor de uiterste wijzigingsdatum 11 augustus 2025 in het dashboard te staan. Anders worden de startbewijzen in losse enveloppen naar het factuuradres verzonden.
Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.
Bij bestellingen die na de uiterste wijzigingsdatum 11 augustus 2025 gedaan worden, dienen de deelnemersgegevens direct aangevuld te worden.
Wanneer worden de startbewijzen bezorgd?Uiterlijk in de week van het evenement worden de startbewijzen bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het
contactformulier.
Annuleren
Kan ik mijn Business inschrijving annuleren?Het is helaas niet mogelijk om je inschrijving kosteloos te annuleren. Check hiervoor de
Algemene voorwaarden voor business- en goede doelendeelname, artikel 2.7.